Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

εγερθητι.........


O λαός απέδειξε ότι διαθέτει ΦΟΝΙΚΟ χιούμορ, στέλνοντας τη Χρυσή Αυγή στο βουλευτικό χαμαιτυπείο, διότι σκέφτηκε απλά και προπαντός λογικά:

"Εχω για 30 χρόνια απέναντί μου μια δολοφονική κυνοβολευτική ληστοσυμμορία που ΕΝ ΧΟΡΩ λήστεψαν τις αποταμιεύσεις μου, δήμευσαν τα σπίτια μου, ξεπούλησαν τη χώρα, διώχνουν τα παιδιά μου πάλι μετανάστες, με αρρωσταίνουν και με αυτοκτονούν κάθε μέρα, εισάγουν νταβατζιλίκι συνεχώς αλλοδαπούς πληθυσμούς για να με αντικαταστήσουν στη Γη των προγόνων μου.
Πως θα τους αντιμετωπίσω για να μην έχω την τύχη των Ινδιάνων της Αμερικής;
Στέλνοντας στη βουλή αυτούς που νομίζω ότι μπορούν να "καθαρίσουν"
Φουσκωτοί;
Ιδανικοί για την περίπτωση.
Αν έχουν και πέντε Εθνικές και Λαϊκές πολιτικές θέσεις με τις οποίες ταυτίζομαι, ακόμα καλύτερα".
Απλά και λαϊκά πράγματα.
Πιο απλά και λαϊκά δεν γίνεται.

βρειτε τα με αυτους .....καλη σας τυχη